خلاقیت های جدید دنیای عکاسی.
بياحالشوببر
شادي
درباره وبلاگ


سلام من اناهيدم واميدوارم هميشه در وبلاگ من شادي و خنده باشد.نظر يادتون نره و تبليغات روهم ببينيد چيز هاي جالبي با طبقه بندي قيمت ها و قيمت هاي مناسب و كيفيييييييييييييت بالا حتما سر بزنيد ضرر نداره منونم از نظرات و حسن سليقتون براي اومدن به وبلاگم و ديدن تبليغات.دوست دار شما اناهيد.بوسسسس براي همه ي اونايي كه تبليغاتو نميخرن فقط ميبينند و يه بوس گنده تر براي اونايي كه خريد ميكنن.بوووووووووووووووس.دوستان لطفا به وبلاگ امتياز بديد تادر مسابقاط رتبه كسب كنيم با تشكر مديريت وبلاگ.

پيوندها
اجي حانيه
اجي رميليا
اجي گيسو
اجي رويا
اجي بهار
اجي مهسا
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بياحالشوببر و آدرس بياخوشباشيم.LoxB log.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 10610
تعداد مطالب : 146
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1


JAVASCRIPT:

بيا حالشو ببر

چت روم پاییزه

نويسندگان
اناهيد

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:, :: 11:38 :: نويسنده : اناهيد

 


خلاقیت های جدید دنیای عکاسی






















































خلاقیت های جدید دنیای عکاسی


















خلاقیت های جدید دنیای عکاسی


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت14:54---26 آبان 1390
آری تو راست می گویی ...

آسمان مال من است

پنجره فکر هوا عشق زمین مال من است

اما سهراب تو قضاوت کن...

بر دل سنگ زمین جای من است!؟

من نمی دانم که چرا این مردم


دانه های دلشان پیدا نیست

صبر کن سهراب…!

قایقت جا دارد…؟

من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم...



ali
ساعت13:29---21 آبان 1390
سر آن كوچه خاموش غريبانه نشستم

راه را بر هر عابر دل سوخته بستم

گفتم اخر تو می آیی .. تو می آیی!

یادم افتاد به پیوند گسسته

یادم افتاد به پیمان شکسته

یادم افتاد به آن روز جدایی

یادم افتاد که دیگر نمی آیی

پیش چشمم همه خاطره هامان گشودند


علیک سلام
ساعت12:16---18 آبان 1390
بازم اومدم نظربدم خوشحال شی قشنگه

سكوت
ساعت22:19---13 آبان 1390
سلام گلم
فدات بشم با اين وبلاگت
خيلي براش زحمت كشيدي من كه حال كردم
دمت جيزززززززز
چه مطالب جالب شاد و ديدني گذاشتي در مورد پسرا هم خيلي حال كردم
اميدوارم نظرت عوض نشه نسبت به اونا
هههههههههههههههههههه
موفق و شاد باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: